Jag har dubbelmoral

Ska berätta mer om det imorgon,
men nu ska vi kolla på en barnfilm/familjefilm.
Ni vet, jag & dennis är ju en familj haha,
då måste man kolla på familjefilmer,
det är ett MÅSTE!
Men nu måste jag loga ur innan han får djävulshorn.
Men hallå, va det inte jag som va bossen i förhållandet?



Jag- Säg att jag är världens bästa flickvän.
Dennis- Jaaa det är du prinsessan.
Jag- Okej vad bra.. Men jag kan inte säga detsamma.

Fem minuter senare

Jag- Bebbo ser du raketer när du kysser mig?
Dennis- Vaa?
Jag- Jaa, är det fyrverkier när du strular med mig?
Dennis- Är det de för dig?
Jag- jaa såklart, det betyder att du är den rätte.
Men är det de för dig?
Dennis- Nee, inte fyrverkier.
Jag- Men vad känner du då?
Dennis- Jag vet inte . . . Inte något speciellt.
Jag- Men det betyder ju att jag inte är den rätte!
Dennis- Jo du är den enda för mig min ängel
och det kommer du alltid att vara.
Jag- Men du ser ju inga fyrverkier?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0