jag bara fortsätter att skratta

Linda- Mormor, du ska vara en bra förebild?
Mormor- Va?
Linda- Ja du måste vara en bra förebild.
Mormor- Emma är inte jag en bra förebild?
Linda- Emma säg nej?
Jag- Öhh nej.
Mormor- Va är jag inte?

-------------

Linda- Om jag får en dotter ska hon heta Karisma.
Mamma- ÅH VILKEN KARISMA.
Linda- Är inte Robinhos namn fint då?
Mamma- Jo JÄTTE fint.

------------

Linda- Emma du ska komma till mig och festa någon dag.
Mamma- Knappast!
Linda- Tyst, du har ingen talan.
Mamma- Nej hon ska vara med mig.
Linda- Nej du ska till mig och festa med mig i det stora ghettot som din
mamma inte tycker om.
Det spelar ingen roll hur mycket du hatar mig du ska med!
Du har inget val.
Mamma- Nej hon ska vara med sin kära mor.
Nisse- Jag tror jag blåser upp min madrass och går och lägger mig . . .

--------------




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0