Förlåt för dålig update

Men igår hade jag värsta huvudvärken,
så åkte direkt hem efter skolan!
Föressten så fick jag mitt andra MVG *stolt*
Men iallafall när jag kom hem hjälpte jag syrran att packa,
sen åkte jag med mami för att köpa pizza.
Usch det va en pina att trycka i mig den alltså,
fick värsta ångesten efter.
Sedan satt hela la familia och gjorde pärlplattor haha,
fast lite mysigt var det.
Sen kommer jag inte ihåg mer för däckade i soffan?
och vaknade i sängen med alla kläder på osv . . .
Fast jag vaknade inte automatiskt utan hörde min mobil!
Fast det gjorde inget för det va bara älsklingen.
Han sa att han skulle komma direkt efetr jobbet så hoppas han kommer,
annars blir det krig haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0