Föräldrar måste alltid kommentera allt!

Jag går ut i köket för att ta ett glass läsk.
Mamma- Det är av läsk man blir jätte tjock?
Jag- Okej . . .
Mamma- Ja, du säger ju att du bantar?
Jag- Ja? jag äter ju inget.
Mamma- Ja men varför äter du massa godis och dricker läsk?
Jag- När fan åt jag godis senast?
Mamma- senast i måndags
Jag- Okej men låt mig vara, jag lever på godis och vatten,
jag skiter i den här jävla läsken nu!
Mamma- Ja jag säegr bara det.
Jag- Vill du att jag ska banta eller, tycker du att jag är tjock?
det verkar ju fan som det?
Mamma- Men nej jag säger bara det.
Jag- OKEJ MEN JAG BRYR MIG INTE, HEJDÅ!

Går in i rummet och smäller igen dörren.
Eller hur känns det bättre när man smäller i dörrar?
Jag älskar det.
* Mamma kommer in igen.

Mamma- är du sur eller?
Jag- Va fan tror du? Måste du alltid kommentera saker?
Mamma- Men du äter ingen mat men ändå kan du trycka i dig godis?
Du bara satt och peta i maten ikväll.
Jag- Okej, jag gör väl så om jag vill?
Juha- Väx upp . . .
Jag- Håll dig utanför båtflykting.
Mamma- Det är ganska motsägelsefullt.
Ser att mamma har på sig tröjan jag skulle ha på mig imorgon.
Jag- ÄR DET MIN TRÖJA DU HAR PÅ DIG?
Mamma- jaa?
Jag- Tack, GÅ UT UR MITT RUM NU!
Hon går ut.

Nej jag har inte pms är bara allmänt trött,
och ska upp sju imorrn? Ska jobba.
Sov så gott!
Vad händer om man skjuter sin familj i sömnen?
Får man straff för det?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0