Familje snack

Vi står och lagar tacos tsm och bakar bullar i köket:
Jag- jag har kommit på en rolig sak vi kan göra?
M- vadå?
Jag- Alla går på monster jam i November.
Mam- Aa vi hade tänkt det men de är 40 års fest då och sen
helgen efter fyller jag år.
Jag- Och vad förväntar du dig då? du får en puss och en kram, thats it.
Juha- Eller hur? hon tror att hon är Anna anka?
Mamma- Nä jag är en lord.
Jag- Nej, det är Juha som är en lord, du är bara hans dräng.
Mamma- bla bla . . . kommer dennis idag eller?
Jag- vet inte han mår dåligt.
Mamma- Okej är han döds sjuk eller? Du vet killar är så?
Jag- Bara för att juha är så betyder det inte dennis är så.
Juha- VAAA jag är aldrig sjuk!
Mamma- Joho du, det är alltid något fel.
Juha- Ne, du emma är alltid sjuk!
Jag- Men va fan jag är allergisk emot luften och har inte rätt medeciner,
vad ska jag göra? Dränka mig själv?
Juha- Det är alltid något fel på dig!
Jag- Åhhhh orkar inte med den här familjen!
Åk hem till finland igen din finne!
Mamma- Eller hur, åk hem din båtflykting!
Juha- Är de fredagsmys nu?
Jag- Mamma, kan vi inte flytta Afrika?
Jag tror inte båt flyktingarna har kommit så långt?


Kommentarer
Postat av: Leia

Hoppas du sover bättre inatt!

2009-10-02 @ 19:49:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0