En tråkig lista

  En.

Vilken svordom använder du mest?
Hm . . . Fan är nog det vanligaste,
eller " fitta också" men så får man inte säga!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

Äger du en iPod?
Japp.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Antingen klockan sex eller sju,
men just nu ingenting,
för det är ju höstlov!

Hur många resväskor äger du?
En kanske? Tar alltid mammas.

Använder du flip-flops även när det är kallt ute?
Jag HATAR flip-flops, dom är så jävla fula.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Jag brukar inte handla mat, men ica?

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag vill helst vara med på bilden (egoist)

Vilken var den senaste filmen du såg?
Love actually, för en halvtimme sen.

Har några av dina vänner barn?
Nej?

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Ingen aning?

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jadå, varje dag?

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Ne, men får nog imorgon.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Någon absolut music cd?

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Chockladmjölk är ju mycket godare.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja.

När var senast någon stötte på dig?
Ingen aning,

Vad åt du till middag?
En kopp tee.

Använder du huvtröjor?
Knappt, bara när jag har mjukiskläder på mig.

Kan du vissla?
Nej! vill verkligen men lyckas aldrig.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Jag tror jag skrev upp mig på någon lista någon gång haha?

Vem var den sista som ringde dig?
Sis.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?

Åh älskar alla men frittfall är ju bäst.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja, de vet jag att folk gör.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
Vad är riktnummer?

Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart, de gör jag fortfarande.

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Inte alls stort.

Hur många syskon har du?
En syster som är 96 då är man väl 13?
En lillebror som är 7 kanske?
Sen en till lillebror som kanske är 3?
Sen en "låtsasbror" som är min kusin som är 5?
Och nej de är inte inavel.

Är du blyg inför det motsatta könet?

Nej, varför ska man vara det?

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen, har inget minne.

Äger du några band-t-shirts?
Ne?

När flög du senast?
För tre månader sen till malta.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Sex och en barnstol.

Läser du för skojs skull?
Ja om jag hittar en bra bok.

Pratar du några andra språk?
Engelska och lite spanska sen några ord finska.

Diskar du din egen disk?
Ja, jag ställer det i diskmaskinen.

Har du gråtit offentligt?
Ja några gånger.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och.

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Önskningar om det är något otrovärdigt,
och planer om det är något som jag vet!

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ibland, när jag vill.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Japp, en tatuering i nacken och sen bröstpiercing.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Aldrig tänkt på.

Kan du kasta macka?
nej!!

Har du någonsin varit på Jamaica?
Ne haha?

Vad har du med dig in på bion?
Läsk och godis är ett måste.

Vem var din favoritlärare?
Min mentor/ svenska lärare i 6-9.

Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Vaa??

Vad har du för väder?
Mörkt och kallt.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Ja varför inte liksom?

Har du en blogg?
Ja annars skulle du inte läsa detta.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Ingen aning.

Gillar du att flyga i flygplan?
Jaa, älskar när man landar och planet guppar.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Att han är snäll såklart?

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Ja.

När sov du senast på golvet?
När jag va åtta år kanske.

Vilken är din favoritdrink?
Sex on the beach

Gillar du din boendesituation?
Ja.

Vilken är din mammas hemstad?
Tullinge.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8-10 h.

Äter du frukost dagligen?
Aldrig.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Inte för tillfället.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Ne.

Vilken är din favoritfrukt?
Banan

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ja.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
17.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ingen aning, tänker inte på dte så värst mycket,
förutom på svenska lektionerna.

Tror du på liv på andra planeter?
Ja, killarna kommer ju ifrån mars?

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Oj. . .

Vad var det senaste du åt?
En hemmagjord köttbulle.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Lika.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mamma säger att jag bara kom ut som en Emma.

Gillar du senap?
Ja

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Kan inte någon bara skjuta mig i huvudet.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja, ska göra det innan jag fyller 30.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Sidan.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen aning.

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej.

Tycker du om att krama folk?
Beror på vilket humör jag är på.
Men det är väl gosigt att gå runt och krama folk haha.

Skulle du säga att du är trendig?
Nope.

Äger du en digitalkamera?
japp.

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Gå på dejten, har gjort så förut.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Någon ifrån the hills, sen vad heter hon i spiderman?

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Yoda lätt.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Jaaa.

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
I taket lyser stjärnorna, om en pojke, mm.

Tycker du att du är attraktiv?
Ibland och ibland inte.

Vad är du allergisk mot?
Luft? eller de är svårt att förklara.

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Man får väl ha sex med vem man vill.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Ja, fast jag äter knappt kött.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ingen anin? Något fult?


Kommentarer
Postat av: dennis

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?

Ja av min kille dennis :)

2009-10-26 @ 00:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0