Bråk är bra ibland!

Igårkväll:
Gick ut och mötte bejbi som hade vart och gymmat.
Jag ska fan också börja göra det!
Kan ju inte gå bredvid honom som en köttbulle.
Sen gick vi hem och började typ bråka direkt!
Så vi pratade knappt på hela kvällen,
fast sen pratade vi lite.
Sen ifrån ingenstans va min morbor hos oss.
Så skulle vi gå upp och spela xbox
( jag har fortfarande aldrig vunnit )¨
Då så går vi ut ur rummet.
- Vem fan är den där fula jäveln! sa han haha.
Men han va inte seriös men dennis tog det lite seriöst.

Iallafall så gick vi och la oss tillslut,
sen imrose var det helvete.
Ville verkligen inte kliva upp!
Varför ska det vara så svårt att bara kliva upp?
Och självklart så började jag och älsklingen bråka igen . . .
Men vi löste det och har lovat varandra att inte bråka förräns efter nyår.
Därför att är en *hemlighet*.
Iallafall så är jag i skolan nu . . .
och efter skolan ska jag möta Mandapanda,
sedan hem och sen till min hunnibunni.

Men ha en bra dag nu suckers ♥

 
Ett år sen . . .




Kommentarer
Postat av: amanda

hehe yes it's true:)<3

2009-10-15 @ 21:42:13
URL: http://bunniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0