Ängeln är hemma

Är hemma nu och vill bara krypa ner i sängen och sova.
Men är för trött och seg för de med.
Iallafall så fick jag skjus av mami till min bebis igår,
vi gjorde ingenting specielt.
* Jag pluggade.
* Vi mös, de mysigaste man kan göra.
* Vi började brottas,
så nu har han ett rött märke på kinden efter att jag bet han.
Plus att jag vet hans svaga punkt nu, bröstvårtorna.
Jag vann faktiskt.
* Sen gick vi ut och träffa några.
* Jag råkade "lova" att jag ska gymma med dom hela höst ovet.
Kan någon skjuta mig nu tack?
* Gick tillbaka för fick sms om att det låg naken bilder på mig på fb!
Men de va bara samir som drev.
* Somnade?

Sen imrose var jag stendöd.
Men kom upp och fixade mig,
sen bestämde jag att skita i första lektionen och stanna med dennis i en timme.
Haha de var rätt skoj, tills jag var tvungen att åka.
* Kom till skolan, gjorde prov.
* Sen kollade vi på skolans modevisning haha
och nu är jag hemma.


Sliten eller vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0