Till mitt hjärta



Jag vet inte vart jag ska börja älskling men kan börja med att säga att jag älskar dig och idag när du sa att de kändes som att jag inte gillar dig lika mycket längre så har du sååååå fel. För så är det knappast, jag tänker på dig varenda jävla minut och för varje dag som går så älskar jag dig bara mer och mer, du är ju HELA mitt liv. Som jag sagt förut så är du det bästa som hänt mig och jag hoppas du tror på mig. För det är allt jag ber om, att du ska tro på mig. Det känns så konstigt att sitta här ensam utan dig, det kan låta sjukt men jag saknar dig redan. Att man kan vara så beroende av någon? Det trodde jag aldrig första gången vi sågs, sen andra gången vi sågs då va jag ju bara tvungen att fixa ditt nummer på något sätt och jag lyckades ju, det vara redan bestämt att det skulle bli vi. Du kan liksom göra vad som helst, till och med dö ( men det kommer du aldrig göra ) men du kommer aldrig någonsin kunna fly undan min kärlek till dig min gullunge, det är nog det enda du aldrig kommer att lyckas med hjärtat. Jag är så lycklig över att gud lät en av sina änglar vara kvar på jorden med mig för annars vet jag inte avd jag skulle ha gjort . . . Jag har verkligen dom lyckligaste stunderna med dig, som när vi alltid får varandra att skratta. Det tycker jag är det viktigaste av allt, att kunna få varnadra att le. Alltid när du är sur kan jag få dig att skratta eller hur? och bara jag tänker på dig så ler jag. Det är en sån känsla att ha något sånt här, för kärlek på sån här nivå där allt är äkta har nog aldrig riktigt vart min grej. Det finns en sak jag har lärt mig och som jag alltid intallar mig själv, att man aldrig ska visa sig svag inför en kille och att man aldrig ska bli beroende av någon, men jag blir alltid knäsvag inför dig och du är min drog och du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.
Jag älskar dig Dennis Landberg,
det kommer alltid att vara vi,
forever and ever ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0