Tidsfördriv!

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Haha inte när andra ser!
Titta på dig själv i spegeln: Ofc, minst tre gånger per dag.
Gnälla: Ja, jag är en riktigt gnällspik-
Skrika:
Ja, det med!
Sova: Varje natt?
Ha ångest: Alltför ofta.
Skada dig själv med flit: Nej, hatar smärta!
Ta mediciner du inte borde ta: ?
Vilja dö: Ibland tror jag de är bättre i himlen men man vill väl leva.
Drömma mardrömmar: OFTA!?!
Drömma sexdrömmar: Det har väl hänt . . .
Ta droger: Inte frivilligt!
Försöka vara annorlunda: Jag är den jag är?
Klä dig i svart: I love black! Det är ju ändå en standard färg.
Gå till kyrkan: Nej, om de inte är någonting speciellt.
Gå i skolan:
Ja.
Röka:
Nej!
Ha sex: Alltid haha!
Ljuga: nej.
Hata folk: Man kan ju inte älska alla?
Lita på folk: Litar på folk för ofta!

VEM:
Saknar du:
Min pappa.
Vill du döda: Många hehe (aa)
Rörde dig sist: Dennis.
Vill du slå: Det tänker jag inte tala om!
Kysste dig sist: Älsklingen.
Vill du kittla: Gurra.
Kramade du sist: Älsklingen.
Vill du prata med: Vem som helst?
Skrek du på sist: Syrran tror jag?
Vill du vara som: Mig själv?
Sårade dig sist: Dennis haha.
Vill du bli galet full med: Johanna.
Gjorde dig riktigt glad senast: Älsklingen.
Fick du sms från senast: Älsklingen.
Ringde dig senast: Johanna w.
Är vackrast på jorden: Mig själv (a)

HAR DU:
För många vänner:
Man kan aldrig ha för många?
Men man står inte alla nära bara.
Förföljelsemani: what?
Tvångstankar: Varje dag.
Någon annan psykisk sjukdom: pass
Någon fysisk sjukdom: Nej.
Någon skada: Nej.
Färgat håret: För många gånger.
Brutit några ben: Aldrig hänt.
Några piercings: Öron och näsa.
Egen dator: Japp.
Bra självförtroende: Jaop.
Kysst någon: Haha nej jag är och ska förbli okysst *host*
Haft sex: Hallå? Jag är ju inte gift en haha.
Köpt kondomer: Nej.
Tagit nakenbilder: Hemligt.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja.
Bjudit ut någon:
ja
Varit kär: Är de nu.
Dumpat någon: ja
Stulit någonting:
nej, eller jo, en smörkniv en gång,
fast de var en olyckshändelse för jag trodde mamma betalt för den.
Lämnat landet: jo, fast bara för semester
Tuttat eld på nått: haha en grillvante?
Gjort något olagligt: japp

HUR:
Går du:
Jag bara går?
Svarar du i telefonen: Hej? Det är emma.
Fördriver du tiden: Smsar, skriver den här listan?
Mycket pengar har du: ?
Tjänar du pengar: Studiebidraget! mamma haha.
Ofta diskar du: Aldrig.
Ofta städar du: Ofta, hatar stökiga rum.
Många stör du dig på: Alldeles för många förmodligen
Ofta träffar du din familj: Mamma och juha varje dag, om jag inte är hos dennis.

TROR DU:TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag kommer att bli en framgångsrik affärskvinna.
På gud: halvt?
På rymdvarelser: kanske eller kanske inte.
Att folk tycker om dig: Vissa gör nog det.
På ett liv efter detta: Ja verkligen.
Att fiskar kan tänka: Ja.
Att du kommer leva länge: nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0