the end of the week.

Torsdagen:
opps har inte skrivit sen i onsdags? det känns lite konstigt men ska berätta de mesta som har hänt.
Vi sov hemma hos mig på onsdagen för då kom syrran också, sen på torsdagen tog jag mig aldrig till skolan,
tack vare dennis haha. Men en dag kan man ju faktiskt vara ledig och bara vara med sin älskling? Eller hur? All tid ska ju f*n inte gå till skolan. Iallafall så köpte han massa frukost saker för vi åkte hem till han på morgonen och sen åt vi frukost och bara mös, sen gick vi och mötte totte och åkte till Skärris sen tillbaka igen.
Vi fortsatte och mysa och sen skulle vi baka pepparkakor? Det gick väl sådär, det sluta me att vi fick ta en dusch för båda såg ut som snögubbar. Sen kommer jag inte ihåg mer . . .

Fredagen:
Gissa vad? jag tog mig till skolan, gick HELA skoldagen haha.
Sen efter åkte jag och hem till bejbi och sedan fick vi skjuts av leo hem till mig,
haha och totte & robin trodde dom skulle kunna riva stället!
och hämta wii:et och jag skulle hämta kläder, sen åkte vi till kungens kurva,
för dom skulle köpa wii kontroller och dricka.
Sedan åkte alla hem till dennis och började spela och dricka,
sen kom alex och johannorna och de blev faktiskt en riktigt lyckad kväll.

Lördagen:
Var skit seg på att komma upp, men åkte och mötte fatou och felicia,
för skulle på cheer träning och det va kul för fick lära mig dansen.
Sen skulle alla hem till en tjej i laget men jag åkte till älsklingen istället,
orkar inte ta upp mer,
men somnade sex imorse.

Söndagen/ Idag:
Vaknade klockan ett och väckte dennis för ville spela super mario haha.
Sen sa jag att han skulle gå och göra frukost,
men då hade hans mamma köpt kebab, mums.
Så den latmasken slapp göra fukort, fast ska inte kalla han latmask,
för han är alltid gullig och gör det,
han ger alltid mig mat, jävla feeder.
Sen spelade vi såklart mario,
sen kom thimmy sen drog ja för mamma skulle hämta mig.

Och nu vet jag inte vad jag ska göra?
Eller jo, ta en dusch, plugga och ta de lungt . . .
Juste har inte gjort tre videobloggar men kan skylla på att min kamera lever sitt egna liv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0