Tadadad, myslördag med mig själv.

Vaknade upp bredvid älsklingen som vanligt.
Men inte av att han höll om mig utan att han låg och sparka på mig?
Haha fast inte hårt, han låg ju förståss och sov.
Det har faktiskt aldrig hänt . . .
Iallafall så kollade vi och totte på Råttatoulie?
Det va en gullig film om en råtta.
Vad gjorde jag sen då?
Jo åkte och mötte Fatou och felicia och andra,
så åkte vi på cheer träning.
Vet fortfarande inte om jag är med i laget men hoppas.
Sen efter åkte jag direkt hem och nyss åt jag med juha och joel.
Det blev en traumatiskt middag . . .
Jag råkade visst ta joels gaffel istället för min?
Så han sprang upp och grät men till slut kom han ner.
Fats han la sig på stolen och tjura,
så jag och Juha började spela kula över matbordet.
Sen ringde Anders till joel, då hör man hur joel säger:
- Emma är dum, därför äter inte jag.
Jahapp att en gaffel kan vara så viktig.
Aja nu ska jag vila lite.
Det blir en mysLördag med mig själv.


( Den ena tränaren är med i det här laget, ser de inte kul ut? )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0