Spya på bussen . . .

Slutade rätt sent,
men åkte iallafall direkt för att hämta Gurrasnurra.
Träffade Tyson & Viktor också,
på bussen där en spydde rakt framför ögonen på mig,
nästan så att jag spydde själv!
men iallafall . . .
Jag gick till Gurras skola och först hittar jag dom inte!
Sen när jag väl hittar honom börjar hans vänner skrika Emma?
Hur vet dom mitt námn, ajuste jag är kändis haha.
Sen höll jag på att kissa på mig så sprang in på toallten,
nej men då är toaletten full med vantar?
jag sprinegr snabbt ut.
Gustav- haha det va jag.
Jag- Snorungen så får man inte göra!
Då kommer en kille som tydligen va hans lärare.
Gustav- Säg inte att de var jag!
Så kommer han fram till mig,
han fråga om jag ville låna personalens toalett för
småbarnen va inte så duktiga på att pricka rätt.
Så han va snäll och låste upp till mig.
Sen GICK vi hem, dte är faktiskt en bit
och nu är jag hemma . . . Skönt.



Bjussar på dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0