Resa långt här ifrån.

Igår blev det inte så mycket tv tittande.
För låg mest och prata i telefon med dennis
och sen när vi la på så halv sov jag.
Men va ju tvungen att gå och kissa innan jag somnade helt!
För det finns inget värre än att vakna skitkissnödid på morgonen,
man ligger där och håller sig tills man nästan spricker,
sen tillslut är man tvungen att tvinga sig upp för att kissa.
Därför kissar jag alltid innan jag går och lägger mig.
Sen imorse blev jag väckt av sms ifrån mamma,
som frågade om jag har beställt kläder ifrån hm?
Vad jag vet så har jag faktiskt inte det.
Sen kom juha in och frågade om jag ville ha frukost.
Fast sen somna jag om och sov i en timme till men nu är jag pigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0