Lite tid över

Idag är det skolan som gäller,
sen ska jag lämna tillbaka en fejk-pälsjacka,
sen träning . . .
Och självklart träffar jag bejbi efter,
vet inte hur lång tid vi vart med varandra nu,
vi sover ju faktiskt med varandra varje natt.
Fast på fredag får jag sova utan honom, snyft.
Han fyller ju år så han ska ut och supa
och sen på Lördag har jag uppvisning.
Får ta och göra ett veckoschema så att jag håller koll på allt:
Måndag/idag- Lämna tillbaka jackan, åka till s, sen träning,
möta bejbi och sova hos moi.
Tisdag- Köpa dennis present, skriva klart massa skol arbeten, Sova hos älsklingen.
Onsdag- Läsa ut en engelska bok, komma ihåg att ringa farmor, klippa mig, sen sova hos mej.
Torsdag- Träning, sova hos Bejbi.
Fredag- Dennis fyller år, utvecklingssamtal mm.
Lördag- Uppvisning.
Söndag- Sova ut, bio kanske?


Åker kanske upp till Norrland på ett besök ;)
( farmor & jag )



Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad långt hår du hade där eller var det löshår ?

2009-11-30 @ 21:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0