Jag gör som jag vill

Det är faktiskt sant,
jag gör vad jag vill när jag vill.
Min mamma är min bästa kompis och vi pratar om allt,
till och med om våra sexliv.
Hur många kan sitta och säga till sin mamma att dom däcka förra helgen,
eller hade vilt sex på en toalett?
Människor tycker att det är konstigt,
för att en mamma ska vara en mamma.
Men jag vill inte ha en gammal mamma som bestämmer allt över mig,
som säger när jag ska vara hemma eller att jag måste gå till skolan.
Jag älskar min mamma och de kommer jag alltid att göra <3


Kommentarer
Postat av: M.

Jag har oxå en sån mamma, trodde jag va ensam på jorden xD Men dock har jag en farsa som är raka motsatsen ... <3

Bra blogg ;)

2009-11-29 @ 22:19:00
URL: http://marinaau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0