Hur man får makt över killar

Kom på ett sätt att få som jag vill.
Jag ville ha massage men såklartt ville inte älsklingen göra på mig om inte
jag gjorde på han också?
Men då ska man använda sin muppiga sida.
Jag började se ledsen ut och använda pluttinutt rösten,
tillslut så sa han " okej, en minut då! ",
men vilken människa vill ha massage i en minut?
Då började jag " buhuhu jag har skit ont ",
men då ville han fortfarande inte göra.
så då kom jag på det " det gör så ont att jag inte kommer kunna ha sex typ "
Tillslut fick jag som jag ville, YAIHO!


Kommentarer
Postat av: Kärlekens Land(o)

tjejer bör alltid få allt de vill, men ett sätt att se till att få makt över en kille kan vara som du gjorde här, eller stirra in i hans ögon och han skall känna din innerliga divina makt, och sedan göra som du vill.

2010-03-10 @ 22:09:52
URL: http://landosteve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0