Har ni haft en bra dag? För de har jag.

Skolkade idag efter lunch . . .
Dålig stil, i know . . .
Men hade fått Mvg på adm det jag klagade igår så förtjänade lite ledigt.
Så åkte och shoppade lite *hemligt*
Sen åkte jag och mötte Linus,
så åkte vi till skärris och fortsatte shoppingen.
Köpte två kjolar och en till sak.
Sen "fikade" vi och pratade sen fick jag fixa cigg till han!
Usch vad det inte kändes bra!!!
Men han blev skit grinig så?
Iallafall så gick jag fram till en kille.

Jag- Ursäkta skulle du vilja hjälpa en dam i nöd som inte har cigg.
Han- Är du 18?
Jag- Självklart.
Sen fick jag ciggen, lätt ju ?

Iallafall så är jag hemma nu.



So last year!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0