Går och dagen

Igår va de ju min och dennis tre månaders dag,
och jag tyckte den dagen var perfekt.
Åkte och mötte bejbi,
men jag trodde vi skulle mötas på ett ställe och han ett annat,
så jag åkte fel! Men sen möttes vi iallafall.
Så bjög han mig på bio och mat,
vi kollade på " trubbel i paradiset ".
Den va faktiskt bra,
sen kom vi hem till honom.
Låg och mös och jag märkte inte att jag somnade.
Men vaknade sen av älsklingen som väckte mig,
så gick vi & borsta tänderna, då sa han något som jag tyckte va skit sött.
- Du är så gullig när du är nyvaken och ditt hår är rufsigt & dina ögon går i kors.
Det är ju ändå då man är som fulast.
Sen när jag låg i hans famn och vi skulle sova,
sa han massa saker som betyde.

Och inatt sov jag verkligen dåligt,
Blev sjuk efter att jag stod ute och frös hela dagen.
Så hade jätte ont i halsen när jag vakna,
och fick lite panik när halsen blev tjock och man inte kunde andas.
Iallafall så kollade vi på film och jag fick frukost på sängen.
Det blev en underbar morgon
och extra mysigt med snön.
Sen hade vi det mysigt igen haha.
Efter duschade vi och jag städade.

Jag har verkligen världens bästa pojkvän,
ibland känns det som att jag inte förtjänar honom.
Jag vet hur dålig flickvän jag kan vara ibland,
men man blir nog lite knäpp när man har haft killar som har kunnat gett en käftsmäll
om man gjort fel.
Jag vet själv mina fel.
Ibland känns de verkligen som att han är mycket bättre
och förtjänar någon bättre.

Han skämms aldrig för mig,
han vill att jag ska gå runt osminkad,
och han tar alltid med mig till sina vänner och pussar på mig framför alla.
Han tar alltid hand om mig och bryr sig om mig.
Jag går alltid i första hand och han gör allt för mig.
Det är så mycket så jag orkar inte skriva . . .
Men jag förstår inte varför just jag fick turen?
Men jag märkte det redan första gången vi träffades
och faktiskt pratade o han väckte mig med en puss på pannan?

Jag har aldrig krigat för en kille,
eller kämpat.
Det är alltid dom som kommer till mig och
sen blir det ett kort och meningslöst förhållande!
Men jag kämpade för dennis hela sommaren,
hur stor är chansen att jag gör det?
Men de var värt att vänta på.

Jag hoppas verkligen att de är vi föralltid,
för jag aldrig känt så här för en kille.
Det har aldrig känts så rätt.
Du får mig alltid att le.
Med stolthet säger jag att jag älskar dig med hela mitt hjärta ♥





Kommentarer
Postat av: amanda

skit söt bild!:)<3

2009-11-05 @ 19:10:19
URL: http://bunniee.blogg.se/
Postat av: emma

vackert skrivet gumman!!

hoppas att du inser att du e värd den bästa gumman tvivla ALDRIG på det

2009-11-05 @ 22:30:24
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Maria

Aaaaaw, fett gulligt :')

2009-11-07 @ 00:33:46
URL: http://mochr.devote.se
Postat av: Hanna

Fint skrivet.

2009-11-07 @ 08:55:41
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0