Filmtajm

Har sovmorgon till tio över tolv imorgon och slutar halv tre,
vilken tur man har.
Sen är de bara hema och sen cheer träning,
hoppas jag får veta om jag kommer med imorgon.
Sedan blir det väl att åka till älsklingen eller han till mig.
Men nu ska jag kolla på film,
men måste först tvätta bort ansiktsmasken ♥
Kom nyss på en sak också,
jag ska sova ENSAM, ångest . . .
Fast det kanskk är bra att jag är ifrån älsklingen en natt,
för vi börja bara bråka tack vare ett super mario spel.
Men både jag och han är dåliga förlorare,
och jag kan ju aldrig hålla mig för skratt.
Dennis dör ( på spelet alltså.)
Jag- Hahahahahaha. . .
Dennis- Skratta inte!?!
Jag försöker hålla mig.
Jag- HAHAHAHAH.
Dennis- idiot, kan du sluta skratta!
Jag försöker ännu mer att inte skratta!
Jag- Hahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0