Film mys med lillebror

Ska lägga mig i sängen nu och kolla på film med lillebror,
sussa så gott knäppskallar!
För alla har vi en skruv lös.
Sen imorgon ska älsklingen sova hos moi,
äntligen har saknat han sååååå mycket.
Det är problemet med oss,
när vi är ifrån varandra och har sms förhålladen då funkar det inte.
men när vi är med varandra då är allt perfekt?
Men de är väl så, det finns två sorters föhållande:
* Dom som har en relation där man ses hela tiden
och "typ" lever tillsamans ( så har jag och D )
* Sen dom som har sms relation och inte träffas så ofta,
dom som säger allt på sms.
Hm . . . dte finns säkert en blanding av dom två också.


Gammla bild på mig, OMG vad gullig jag va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0