Är jag fortfarande kär?

Fick höra av någon att efter ett tag försvinner kärleken, man är inte kär längre.
Jag har också sagt det tidigare men jag är frtofarande kär.
Man kanske inte är sådär NY kär,
då man alltid fixade sig jätte mycket innan,
eller fick panik minuterna innan man träffades,
och varje gång man fick ett sms gjorde hjärtat en volt.
Men jag är ändå fortfarande riktigt kär,
fast det kanske man är hela tiden . . .
Men förut har det aldrig vart så?
Och nu kommer någon säkert langa ( ge mig ) en kommentar om hur jag vet det?
Men jag känner det,
för jag småfixar mig fortfarande innan vi ses,
jag vill hela tiden ha kontakt med han,
och det pirrar fortfarande i magen innan vi ses,
men till det viktigaste,
jag blir alltid varm i kroppen när jag är med han.
Hur länge tror ni man är kär?


Kommentarer
Postat av: emma

GRATTIS gumman,så härligt att läsa att nån e upp över öronen kär ;)

2009-11-17 @ 12:40:37
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Moa

det finns ingen bestämd tid på hur längre man är kär?



Jag har varit tok kär i patrik i tre år nu, och ändå älskar jag honom mer och mer för varje dag som går.

Viss kärlek tar aldrig slut.

2009-11-18 @ 20:26:45
URL: http://moas.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0