Ahapp?

Igår va jag på träning i tre timmar,
och jag har värsta träningsvärken, kan knappt sitta på en stol.
Iallafall så köpte älsklingen två par byxor/tights till moi,
Thank you!
Sen när jag kom tillbaka gick vi hem till han en stund sen till någon källarlokal?
Där det spelades och drack.
Vi kom väl hem till han igen runt 4 tiden och sen klev jag upp i tid.
Fyfan vad trött jag är nu!
Gick inte till skolan idag för hade inga lektioner knappt,
men tro inte att jag inte är duktig,
har Mvg i flera ämnen!
Jag har faktiskt alltid sköt skolan.
Men iallafall så åkte jag till stan med Julia och kollade lite,
köpte också en av presenterna till Dennis, han fyller ju år nästa Fredag.
Och nu är jag hemma, skit sliten,
har samma smink som igår och kläder?
Men ska ta en dusch nu, plugga och sen åka till dennis igen haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0