Vi är lite busiga

Vi åkte ju till Östra real för att gå på det där nedrans språk resemötet.
För det första fastnade mamma i tunnelbane dörrarna! Pinsamt.
Sen var det skit tråkigt att sitta och lyssna på dom tills i slutet.
Då vissa föräldrar började fråga och klaga.
En dam var skit rolig men jag förstår henne ändå.
Min räkning va först på 16000 och med vissa tillägg 18000,
och sen ifrån ingenstans var den på 21000?
Kan någon förklara vad som hände.
Jo bränsletillägg och massa annat lägger dom på.
Men iallafall i slutet så sa dom att alla som skulle åka till dom andra städerna,
fick som en slags goodiebag, vi skulle tydligen få våra på vår resort.
Men vi ville ha nu också så vi gick fram och tog ändå.
Den bästa saken i var den var nya venus embrace rakhyveln.
Sen efter det hade mamma sagt att vi skulle äta?
Men hon ville så gärna med tåget så vi inte hann äta.
Jag blev grymt sur och det är jag fortfarande.
Så jag är barnslig nog att matstrejka.





Kommentarer
Postat av: Josh

Bra blogg du har,har du satt upp bilderna du tog hos fotografen?

2009-05-12 @ 00:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0