Svar på fråga


Får man fråga varför du hatar fötter så mycket ? Tänk om någon pojke erbjuder sig o suga på dina tår :D

Svar:
Jag skulle ALDRIG låta en kille slicka min tår,
de är min mardröm.
Och Varför jag hatar fötter?
Jag hatar fötter att dom är stora, klumpiga och fula,
och plus de luktar dom oftast illa.
Dom ser ju förgräslig ut.
Haha jag ser faktiskt ingenting positivt med dom?
Jag bara hatar dom.
Men som sagt aldrig att en kille får röra mina toes.
Den som ska lyckas med det måste droga ner mig först :)
Hoppas du fick svar på fotfrågan.

Kommentarer
Postat av: C

jag gillar inte heller fötter! hatar när folk är barfota och tar upp fötterna precis framför en :P

2009-05-04 @ 22:37:40
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0