Sol sol strålande sol

Va bara  iväg med killarna en stund för Johanna skulle till stallet,
fast ska ändå träffa henne ikväll så.
Ska iallafall grilla med familjen först och sen ska jag åka hem till johanna,
tror vi skulle ut och grilla ikväll?
Aja, någonting roligt skulle vi göra iallafall haha.
Men nu måste jag gå och ta ipren,
gissa vad jag har?
En jävla mensvärk som pinar mig till max!


Samir ville som vanligt att jag skulle fota honom.


Sen kom jag hem till en liten gullig fotbollsunge.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Naaaw emmma !!!! Älskaaar dig bästa vännen <3333

ses ikväll , så ska vi hitta på mer trams ;D

Du betyder mest min lilla ängel !!

2009-05-02 @ 16:55:42
URL: http://jollaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0