Panic in the car

Åkte och köpte thai mat, mums.
Det är nog min favorit mat.
Sen åkte vi och skulle kolla på Gurra snurras fotbollsmtah,
både Joel och david skulle meddd också ( kusiner ).
Då visade det sig att Filip skulle döma deras match.
Tyvär så loosade dom!
Sen i bilen hände det en förskräcklig sak . . .
Jag sitter där fram med solbrillor och öppet fönster.
Tänker på hur bra livet är och hur jag va lycklig.
Sen kollade jag mig i backspegeln, då ser jag en stor svart spindel på min KIND!
Som jag har skrivit förut klarar jag inte av spindlar,
är det en spinde i mitt rum kan jag inte sova där osv.
Så jag vänder mig emot mamma och skriker,
hon som också har fobi börjar också skrika,
sen tar jag händer i ansiktet så solbrillorna flyger av och spindel hamnar i ett fack emellan sättena.
Sen tog jag Joels tröja och la över!
Shit asså, jag trodde jag skulle dö.
Mitt hjärta dunkar fortfarande i 190.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0