lycka med stort L

Syrran o sabina drog sen när anton kom.
Vi låg och mös och kollade på en skit dålig film!
men missade typ halva ändå.
Nu ska jag bara ta det lungt, skriva veckans lista kanske,
kolla på Gossip girl mm.
Söndagar gjordes ju till att bli vilodagen,
om man tror på gud det vill säga.
Jag vet inte om jag tror på gud, jag tror på mig själv iallafall.
Jag är så mycket bättre än gud, enligt mig själv.

Ibland kan jag faktiskt be till gud och det jag har önskat har inträffat.

Men jag vet inte riktigt.

Får filosofera vidare på det där någon annan dag.

Det är så typiskt mig,
jag tänker på saker hela tiden.
Många undrar varför jag ibland också bara byter samtalsämne helt plötsligt,
det är för att jag har så mycket att säga.
Jag kan tänka på en sak och samtidigt en annan och en till.


En bild som gullungen samir tagit på mig,
om ni undrar över min pose så kisar jag för solen.


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha jo tack det har jag märkt emma ^^ <3

2009-05-03 @ 19:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0