Jag har en ersättare

Sorry för att jag inte skriver så mycket men jag underhåller Linnea haha.
Vi lagadde mat och som tur blev hon inte matförgiftad.
Vi har kollat på film och sett wipeout.
Har aldrig sett det programmet förut men shit vad bra det va.
Jag älskar när folk skadar sig så jag satt och skratta hela tiden när dom ramla.
Jag är riktigt skadeglad!
Juste jag har en glad nyhet,
istället för att bloggen blir oskriven när jag är borta,
ska linnea skriva i den :)
Så ni blir inte så ensamna som ni kanske tror.
Men nu ska vi fortsätta kolla på film och äta kakor.
Lovar att jag ska vara en bra bloggerska imorgon,
vill ju inte förlora den titeln haha.



Ps.
Min bikini kommer ifrån New Yorker.

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

jo sjukt kul att du van! :D

sov sött puss på dig! (:

2009-05-10 @ 21:45:57
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: karro

efter flera månaders uppehåll är jag äntligen igång med bloggandet igen! =D

hej på dig!

2009-05-10 @ 21:49:14
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: LoEm

Nu har Washington-delen av min resa kommit upp! Tyvär har det tagit ganska lång tid :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0