Hjälp, vildsvin!

Det hände en liten pinsam sak i Polen.
Ni kanske inte vet det om mig men jag har fobi för vilda djur
och då menar jag verkligen fobi.
Eller jag vet inte om det är en fobi men skit rädd är jag iallafall för dom.
Så när vi skulle gå till havet gick jag och grabbsen längst bak.
Så helt plötsligt började det röra sig i skogen!
Då säger någon att det är ett vildsvin!?!
Jag fick panik och började stor böla
och sprang till ett elskåp och hoppade upp och satte mig.
Killarna kollade på mig och trodde att jag drev först.
Men sen förstod dom att jag var seriös.
Så hichem och hiyab kom och hjälpte mig sedan visade det sig att det bara var en fågel!
Det var verkligen pinsamt.
Det skulle också ha vart en annan sak om det var ett vildsvin men det var en jävla fågel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0