Hemma

Kom precis hem och såklart går min favorit blogg före allt annat.
Iallafall så var jag ute med älsklingen, vi gjorde lite allt möjligt.
Sen kommer jag inte ihåg hur jag kom in på det här:
Jag- Skulle du kunna dö för mig?
A-Va?
Jag- Skulle du kunna dö för mig?
A- Det beror ju på i vilket sammanhang.
Jag- Om jag tog självmord skulle du också göra det då?
A- Nej haha.
Jag- Men vad skulle du göra då?
A- Bli ledsen?
Jag- Men vad skulle du göra om jag sprang ut ur en buss och hoppa ifrån en bro?
A- Stoppa bussen och kolla vad ssom hänt,
sen springa till dig och ringa ambulansen.
Jag- Okej.
A- Men liksom om du la dig på spåret eller något skulle jag ju försöka rädda dig.
Jag- Även fast tåget kom?
A- Jaa?
Inte konstigt att folk tycker att jag är psykad ibland,
det är för att jag tänker på psykade saker liksom.
T.ex. vem frågar killen på första dejten om han är en pedofil?
Jag är nog den enda som gör en sån grej.
Nog om det nu,
ska göra mig iordning för sängen.
Det låter som om att jag fixar mig fin innan jag sover,
men jag gör mig nog fulare.



* Stolt finger skrivare och fotograf *


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0