God natt!

Är hemma nu så tänkte göra mitt sissta inlägg för idag och för en lång tid framöver,
för imorgon kommer ju Emma hem från Polen :),
då får ni eran grymma bloggare tillbaks så slipper ni läsa mina tråkiga inlägg!
fast det har varit rätt så kul att blogga i några dagar om jag ska vara riktigt ärlig,
ne men nu ska jag ta och sova.
Natti!


Till Emma:
Emma när du ser det här, ring mig då!
du betyder så sjukt mycket för mig,
vet inte hur jag skulle orka utan dig,
när jag har haft det jobbigt så har du alltid funnits,
även fast vi kanske inte alltid har haft den bästa kontakten,
jag vet att jag alltid kan lita på dig,
vart du än är så finns du för mig,
och du vet att jag alltid kommer finnas för dig,
jag älskar dig<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0