Dance moves

Jag står och över lite på några dance moves.
Kanske borde visa för er?
Nej för ni skulle bara skratta åt mig haha.
I och för sig gillar jag att skämma ut mig men inte sååå.
Iallafall ska jag på dansen strax så seya later.
Skriver ett svettigt inlägg efter.

Juste min syster är verkligen konstig.
Hon ringde mig nyss.
Hon- Emma ddgdg vad ftgdf gör sff du?
Jag- va jag hör inte vad du säger?
Hon - Vad fgh gör fgdgdfh du?
Jag- Vad håller du på med?
Hon- Jag ringer dig ikväll.
*Klick*
Det känns så skönt att bli dissad av sin lillasyster.


Vem kan det vara som står och posar i spegeln då?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du MÅSTE ladda upp en vidioblogg på dig när du dansar! Det vore jätte kul att f se :)

Kram hudikbrud!

2009-05-06 @ 15:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0