Bra morgon start

Fan vilken dålig blogg dag det var igår!
Men så här såg Min lördag ut:
* Åkte till stan me Linnea & leo.
* Hämtade min klänning hos skrädddaren.
* Åkte till närakuten me Linnea men tack vare bitterfittorna där gick vi hem.
* På vägen mötte vi på en älg?! Vad fan gör den här?
* Sen tog jag moppen till Älsklingen och dom andra grabbarn.
* Åkte hem och grilla.
* Åkte tillbaka.
* Åkte hem sen till Linnea.
* Sedan åkte jag hem.
Grillningen blev flyttadd till nästa lördag istället.
Sen imorse störde skit ungarna mig som sjutton,
så mina föräldrar låste ut dom haha.
Sen fick mamma sina morsdag presenter,
hon kunde iaf inte klaga för hade typ köpt tio styckna.
Sen nu ska ja lägga mig och sola.


Hittade en bild på Facebook som valle tagit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0