Ännu en kämpig morgon

Blev väckt igårkväll för att älsklingen ringde,
det samtalet var helt onödigt.
För det första så störde han min skönhets sömn
och för det andra så låg båda och var tysta för att vi va så jävla trötta.
Sen blev jag skit törstig av samtalet så var tvungen att dricka.
Så vaknade imorse av att jag nästan kissade på mig!
Så jag kliver upp och går på toan, sen när jag går ut skrämmer
min låtsaspappa livet ur mig.
Men nu ligger jag i sängen igen, har slagits lite med Joel.
( Inte på riktigt, skoj fight! )

Hej Emma. Jag måste säga att jag formligen ÄLSKAR din blogg. Är inne och läser flera ggr varje dag så jag inte missar något :)
Jag undrar när du började blogga? :)
Kram // Norrlandsbruden Maria


Svar: Naaw vad glad jag blir :D
Jag börja de blogga i Juni sommar 2008,
men sen råkade jag radera den två eller tre gånger!
Men det var i Juni jag började,
men det finns bara kvar inlägg ifrån augusti.
Kram på dig :)


Bara för att vi båda är fotomodeller ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0