varför ska saker vara så komplicerat ibland?

Skulle lägga till lite saker till min malta resa men det gick inte?
Så jag mailade en tjej där och hon maila tillbaka, och sa att jag skulle ringa.
Så får väl ringa imorgon.
Varför ska saker vara så komplicerat? Nu blir det ju skit omständigt haha.
Ska iallafall på dansen snart.
Jag är inte alls på danshumör men jag ska ändå handla godis så måste ju ändå resa på mig.
Sen händer inge mer skojsigt idag.
Juste skulle skriva hur de är att vara jag för en dag.
Hm eftersom att jag är så lat så orkar jag inte göra det.
Det blir som jag alltid säger, gör det någon annan dag.
Men nu ska jag gå och ta på mig mer kläder.
Kan inte bara åka i nätstrumpbyxor, det ser lita halv naket ut på mig.
Visst skulle jag kunna åka så, men orkar inte bli dömd och sen är det halvkallt ute.
Hur mycket man än inte vill bli det så blir man det.
Om man ens har urrigning, kort kjol eller något annat som visar hud blir dömd.
Det är nog mest tjejer som dömer för dom irriterar sig på varandra,
kanske en slags avundsjuka.
Jag har inte en aning men skulle nog gissa på det.
Om jag går på stan och så ser man en tjej med kort kjol och mag tröja som står mer en as het kille,
kan jag bli lite små sur över att jag inte hade en kort kjol på mig.
Fats de är iof bara för att killen stod där, annars skulle jag inte vilja ha det.


 


Kommentarer
Postat av: MImmi

ska du på språkresa till malta eller? :)

Svar: Åh, tack tjejen (a) hehe!

2009-03-25 @ 18:10:02
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: jossan

kolla min blogge emma (/ sin syster

2009-03-25 @ 18:14:46
URL: http://jossaz.blogg.se/
Postat av: Louise

Allt bra med dig idag? :)





Puss!

2009-03-25 @ 19:02:06
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Allt Om The Hills.

Är du ett fan av MTV sucen The hills? Kika då in på min blogg där du hittar de senaste gossip och bilder på gänget!

2009-03-25 @ 20:32:39
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0