varför är vi inte 18?

Insåg nyss att jag hade fått en inbjudan till Bingo Rimers fest,
eller vad det e?
Men eftersom att det är på nattklubb kommer jag inte in?
Jag och Johanna sitter deprimerade över att vi inte är 18?
Man får ju göra allt då.
Vem vill inte kunna gå in på klubbar eller köra bil?
Dags att skaffa falskt legg kanske hhaaha.
Johanna sitter här nykär och jag är förbryllad över att jag aldrig hittar den rätte.
Jag får starta ett eget teveprogram " den rätte för emma ", plagiat av rosings haha.
Om du där ute känner dig perfect för mig kan du väl maila mig?
Näe nu ska jag vara desperat nog att bli medlem på matchmakers.. . .
Är lite halvt irrierande över det!
Alla ni där ute som har någon som ni älskar,
ni är lyckligt lottade! och jag är avundsjuk på er.


( Tro inte nu att jag har tagit inbjudan ifrån någon annan för den är personlig och får inte överlåtas!.
 hha jag tror inte dom vet att jag är minderårig.
Alla kanske har fått såna här inbjudningar inte vet jag,
men tyckte de var en rolig grej.
Söker dom yngre kanske haha? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0