Titanic hotell

Fick nyss höra en sjuk sak.
Juha och hans släktingar har marker i finland och nu har en snubbe köpt
en del mark som han ska bygga ett titanic skepp på som ska bli hotell.
Tänk vad coolt att han ska bygga upp ett helt nytt titanic skepp?
Fast de kommer säkert ta lång tid.
Iallafall så sitter jag här hemma med Jollan,
vi har inte gjort så mycket haha.
Juste måste bara säga det att dte gick bra hos läkarn idag.
Det var en skit trevlig tjej som man bara ville krama haha.
Fick iaf en salva som redan har hjälpt, tur det!
Jag känner mig så obekväm när jag har utslag och sånt,
det är inget fel men jag känner mig bara äcklad utav mig själv.
Sen när vi gick på apoteket för att hämta ut det fick jag ett papper på medeciner jag kan hämta ut?
Den där kortisonen får jag hämta ut när jag vill och hur mycket som helst tydligen?
Sen var dte massa olika pencelliner och sånt? Jag visste inte ens själv om det.
Om min lever är förstörd ska jag stämma sjukhuset för det är dom som gör mig till en pillerkärring.
Sen fick jag ett par nya skor och solbrillor av mammsen, loveya.


Söta Johanna som är lika egen kär som mig ;)



Och sen snygga sexiga jag (aa)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad coolt med ett titanic hotell :)

2009-03-27 @ 20:24:14
URL: http://hudecek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0