Nu kommer bloggen igång och superballen

Sorry att jag vart lite off osv dom senaste dagarna,
men jag kan bara skriva när jag känner för de annars blir inläggen tråkiga.
Eller rättare sagt så vet jag inte vad jag sak skriva då?
Jag måste vara på humör för att kunna skriva.
Iallafall så sov gustav inne hos mig inatt, jag tror faktiskt att han börjar gilla sin storesyster.
Sen så runt halv elva igår kväll så fråga jag om han hade somnat, NEj blev svaret.
Så jag tänkte vara den där "Roliga" storesystern så först byggde jag en koja.
Fast det var skit tråkigt tydligen!
Så sen sa jag att jag kunde brätta en historia åt honom så att han somna?
Iallafall så var min första historia om en tjej som hette Emma, den speglade väl mig själv.
Men Den var dötrist så jag var tvungen att komma på en ny.
Då kom jag på den superduper coola hamstern som hette Carl,
helt plötsligt började gustav skratta för att de lät tydligen skit töntigt.
Då sa jag men hitta på en egen då, då gjorde han det och början lät så här:
"Det var en gång en superballe. . . ."
Då undrar man vad fan sex åringar lär sig idag?
Jag trodde att de var coola djur som va inne men tydligen var de könsorgan.
Sen kom mamma in och förstörde allt.
det känns iallafall bra att jag börjar skapa ett band med brorsan,
han kan liksom prata med mig nu.




Dagens outfit:




Svarta tights, Bikbok.
Stickad klänning, Lindex.
Midjeskärp, Lindex.
Pärörhängen ?
Bästis halva, Guldfynd.
Silver hjärta, dop present.


Den bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: vesna

jätte söta bilder på dig, fin outfit =)

2009-03-13 @ 07:58:28
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: ida

Åh ! Vad långt fint hår du hade....sjukt vad man kan bli avundsjuk! :)

2009-03-13 @ 16:18:20
URL: http://mrsidh.blogg.se/
Postat av: sannaw.

vilken fin tröja!! :)

2009-03-13 @ 19:08:24
URL: http://sannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0