Naturmänniska?

Skulle testa alarmklockan på min nya mobil,
och jag vakna inte av den? Så vet inte hur jag ska göra imorgon.
Sen fick jag & mamma oss ett gott skratt!
Min låtsaspappa kallar sig själv för naturmänniska?
Jag tror inte ens han vet vad en skog är?
Han läser ju inte ens haha, fast det gör ingen av oss.
När vi gick förbi bokrean var jag väldigt glad över att ingen i min familj läser?
Iallafall så ska jag på dop nu.




( Mitt hår utan löshår )

Outfiten:

Såg först ut så här:




Fats den där koftan var inte alls snygg, nu förstår jag varför jag aldrig använt den,
jag ser ut som en nunna i den? Visst vill jag bli nunna men jag vill inte se ut som en.
Sen blev outfiten så här:


 



+
Dom här skorna.




 

Vit t-shirt, Bikbok.
Avklippt midjekjol, Ginatricot.
Strumpbyxor, H&m.
Halsband, fick i julklapp.
Nunnkoftan, ?.
Silvrig kofta, H&m.
Skor, dinsko.



 


Kommentarer
Postat av: Charlotte

sv: bara sådär:/?

jo det är helt okej!



du ska inte använda löshår :D!

<3

2009-03-01 @ 12:48:16
URL: http://spellme.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jasså , vem ska döpas :D ?

Va blv det för mobil då :)?

Älskar dig hun

2009-03-01 @ 15:42:58
URL: http://jollaans.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Jag är en 17 årig kille som skriver om mitt kärleksliv, uppdaterar framför allt mina egna låtar & dansvideos, skriver även dikter. Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :)

2009-03-01 @ 15:55:18
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0