Min och andreas lovestory . . .

Okej då ska jag berätta om våran kärlekshistoria, kan ju inte få med allt men mycket.
Har ni några frågor, så fråga på?


Det hela började med en dag på Gröna Lund,
jag var med några tjejkompisar så gick vi runt där och så fick jag bara syn på honom.
Han var skitsnygg och ja.
Ni vet det där ögonkastet, fast ändå visste jag aldrig att det skulle bli vi.
Iallafall så började vi glo på dom och fjanta oss bakom en toalett haha.
Sen så tappa vi bort varandra och nu kommer jag inte ihåg.
Jaja på något sätt så fann vi varandra igen och börja prata, fråga mig inte hur eller varför?
Men jag har aldrig haft svårt för mig att vara social med andra.
Iallafall så tog han mitt nummer sen var det inget mer med det.
Sen någon dag efter får jag sms ifrån han men jag svara inte,
de var inte alls längesen jag gjort slut med min tidigare pojkvän.
Iallafall så åkte jag till Norrland och på resan upp fick jag sms ifrån han igen.
Fast då bestämde jag mig för att svara,
var ju så uttråkad i bilen.
Men på något sätt så fick jag upp ögonen för han när vi pratade,
jag såg något i hans personlighet som jag älskade.
Jag var i Norrland och han var på Gotland, hur skulle detta gå?
Iallafall så blev vi helt plöstligt tillsammans och jag var hur lycklig som helst.
Det tog inte lång tid förrän jag var tillbaka i Stockholm,
och då skulle han ju såklart åka hem och träffa mig ( han sommarjobbade på Gotland )
Jag kommer ihåg när jag satt där utanför båtarna i Nynäshamn.
Var hur nervös som helst? Jag hade ju liksom bara träffat han en gång tidigare,
hade inte ens kysst han jag var tillsamans med?
Då tillslut kom båten in där i hamnen och hjärtat tog ett skutt,
där kom han ut och jag kände hur fjärilarna rörde sig i magen.
Jag satt där på ett järn staket och han gick fram till mig sa hej,
sen börja vi kyssa varandra.
Efter ett tag rörde vi oss emot bussarna och tog bussen hem till honom.
Jag åkte hem för han skulle komma till mig senare,
plus att jag var tvungen att packa för skulle  med min kusin till en ö typ dagen efter.
Iallafall så blev klockan runt tolv och min mobil dog,
han fick inte tag på mig så han bestämde sig för att gissa?
Han åkte iallafall till stationen och tog en buss till ett helt annat ställe,
det slutade med att han fick skjus hem av polisen.
Sen dagen efter när jag hade fått igång min mobil hade jag fått ett sms,
Om jag älskade honom skulle jag vara vid honom innan 12 tror jag?
Tyvär var jag redan på väg till min kusins land.
Han åkte såklart tillbaka till Gotland och det var inge mer med det.
Av tiden vi var tsm så kanske vi spenderade två månader ifrån varandra.
Sen tillslut kom han hem,
vi åkte moped ifrån Nynäs och de är långt kan jag lova.
Då började vi spendera tiden tillsamans varje dag,
jag sov nästan alltid hos honom och vi var med hans kompisar.
Vi fiska och allt möjligt.
Jag kände verkligen att jag älska honom.
Jag hade fått ett halsband av honom, det var ett guld hjärta med hans namn inristat i.
Det tog jag aldrig av, det hängde på min hals, dag som natt.
Iallafall så dröjde det inte länge innan skolan började.
Då kunde jag inte träffa han lika ofta,
vi bor ändå en bit ifrån varandra.

Sen en fredag började vi bråka, han var väl irriterad över att vi inte träffades så ofta,
och det kan jag säga ärligt nu också att jag inte kan träffa han ofta.
Jag pluggar nästan varje dag och har mycket att göra,
för en sak har jag lärt mig, man ska inte knuffa bort sina vänner bara för att man har pojkvän.
Det där bråket blev iallafall ganska stort,
jag minns att jag inte kunde sova, för jag ville inte somna förräns vi blivit vänner igen.
Då på lördag morgon prata jag med hans tjejkompis, och Andreas ville göra slut med mig,
han hade sovit hos sitt ex och han ville inte ha mig mer.
Jag blev skit chokad först, vad hände?
han var den förste killen som dumpa mig och den första killen jag grät för.
Senare fick jag sms av han att han gjorde slut?
Jag kommer ihåg hur jävla förbannad jag blev.
Det var faktiskt när jag skrev då om det på bloggen som jag fick många av mina läsare,
det var då jag kom upp på blogg.se:s lista.
Jag fick 3000 besökare den dagen, ifrån 50 besökare till 3000?
Det lindrade smärtan ganska mycket,
men jag har nog aldrig vart så sårad.
Det dröjde iallafall inte länge förräns han ångrade sig men jag ville inte ha han då.
Jag ville inte ha någon som sårat mig så.
Nu har jag förlåtit honom, mer än ett halvår tog det och jag har haft två förhållanden emellan det.
Nu har jag slutat fråga han varför han gjorde så?
Jag vet bara att jag släppt det.


Vi



Puss puss haha . . .

Jag fick inte med allt men nu vet ni iallfall hur det va.



Kommentarer
Postat av: vesna

gulligt =)

2009-03-20 @ 19:05:31
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Johanna

tack, ja älskar den hihi

2009-03-20 @ 19:10:51
URL: http://materialgirl.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Haha ja det är grymt kul faktiskt :) <3

Kram

2009-03-20 @ 20:59:15
URL: http://troopps.blogg.se/
Postat av: beatricejakobsson

gotland suger typ ( tro mig jag vet bor där )

2009-03-20 @ 21:55:51
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Anonym

du glömde säga att vi är tillsammans igen:O :D älskar dej gumman<3

2009-03-21 @ 01:25:25
Postat av: Anonym

hoppas du har förlåtit mig också som va värsta dryga fittan och dumpade dig åt honom! jag är inte så dum i huvet längre (:

2009-03-21 @ 20:13:29
URL: http://blidells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0