Min morgon

Idag har vi nationella i Engelska, uppsats.
Så har bara på mig lodis kläder och en knut på skallen.
Idag är de en allmänt jobbig dag.
Först ska jag till skolan sen måsta jag stressa hem för att byta om och packa.
Sen ska jag på dansen och sen hem igen och duscha.
Sen måste jag packa mina saker tills imorgon, plus att jag måste plugga.
Igentligen skulle jag till läkarn men har fan inte tid.
Kan inte imorgon eller på fredag heller så får väl gå på måndag i annat fall.
Vad är det som händer med tiden igentligen?
Den går bara för snabbt.
Aja ett stort lycka till, till alla 9:or som gör uppsatsen idag!

Min morgon:
06.00 - Vaknade, somnade om . . .
07.00- vaknade, somnade om . . .
07.30 vaknade klev upp! Tog på mig outfiten jag valt.
07.31- Gjorde frukost, flingor och ägg.
07.36- Sätter mig bredvid lillebror i soffan och kollar på tv.
07.56- Går in i badrummet och sätter upp håret tar sedan fram sminkväskan och sminkar mig.
08.10- tar på mig dedorant och parfum + smyckena jag har på mig.
08.15- Kommer på att jag har prov så byter outfit.
08.17- Byter outfit igen för orkade inte ha jeans på mig.
08.30- tar bilder.
08.35- borstar tänderna.
08.38- Loggar in på bloggen......
08.40- Mamma kommer in och säger att jag är slarvig, jag frågar om hon har problem.
08.42- Hon går ut ur rummet.
08.49- jag publicerar detta inlägg!

Dagens outfit:



Gråa tights, Bikbok.
Svart långt linne, GinaTricot.
Hood, Bikbok.




Puss på er . . .


Kommentarer
Postat av: beatricejakobsson

söt som alltid! :D

2009-03-25 @ 09:33:17
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am

tack sötis :)

2009-03-25 @ 10:02:52
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0