Kusinvitamin ?

Har vart med kussen i stan, den lilla shoppungen.
Det var riktigt roligt att träffa henne, hon gjorde mig glad.
Sen bjöd hon mig på mat för att jag fyllt år haha (aa)
Och då kommer två killar ifrån ingenstans och börja flörta.
Jag började såklart asgarva!
Jag menar han dom var fula ( dumt sagt emma ) och sen så att den ena och verkligen och glodde på mig.
Så vi bestämde oss för att gå därifrån,
tror ni inte dom kommer efter?
Så vi åker upp för en rulltrappa för att slippa dom,
så såg vi dom leta överallt haha! Synd för dom.
Sen gick vi ner igen och satte oss vid en bänk och prata.
Då sitter de en gubbe mittemot och också råglor?
Jag känner inte han men dömde han till ett peddo som satt och tände på oss småflickor.




Kommentarer
Postat av: =)

saknar sötisen amanda <3 ;)

2009-03-06 @ 20:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0