Jag har en klänning i 4 strlk förstort

Ska åka till Johanna och sen ska jag på bio med hennes storebror.
Det är en komplicerad story så får berätta imorgon.
Eller nä det kan jag inte för får inte säga kom jag på.
Juste för er som undrar vad skillnaden är på mitt hår,
så fick jag för mig typ igår att bleka de en nyans.
Men tydligen så blektes inte mitt hår ens en nyans?
Utan de blev bara mer rött/guld aktigt.
Konstigt?
Jag borde verkligen inte hålla på och experimentera med hårfärger!
Iallafall så känner jag mig som en köttbulle för tillfället.
Juhas kompis var snäll och köpte mat åt oss ifrån en greksik kolgrillsbar,
och innan det hade jag tryckt i mig kycklingtacos, godis, chips och philadelphiaost!
Vilken tur att jag kan röra på mig annars blir det synd om Johanna haha.
Sen hade jag skit svårt att välja kläder så kollade på mammas kläder lite snabbt,
så hittade jag en grå klänning/tunika som hon fått av min riktiga mormor.
Det låter sjukt när jag säger riktiga mormor,
men min mamma blev adopterad bla bla.
Men riktiga mormor är henne hon kom ur,
i och för sig kom hon ifrån morfars spermier men hon föddes ju ur mormor.
Skit samma.
Nu måste jag börja packa min saker,
HA EN UNDERBAR LÖRDAG!








Outfiten:




Grå klänning, GinaTricot.
Svarta tights, GinaTricot.
Höga gråa/gröna strumpor, mammas.
Silverhalsband, H&m.
Silverarmband, konfirmationspresent
.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Snyggt !

2009-03-14 @ 19:15:06
URL: http://dannejohansson.blogg.se/
Postat av: moiss

du är sjukt fin emma,

älskar när du lockar ditt hår sådär och fixar ditt hår så, det är grymt snyggt. du passar as bra i det!

2009-03-15 @ 16:02:10
URL: http://msstrul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0