Interjuv om killar

Jag satt vid datorerna i skolan idag med några och så började vi snacka om hur pantade killar är.
Plus att de var killar jag snackade med, så jag var den enda som tyckte så.
Det är ju nästan alltid så att dom vill ha den som dom inte kan få!
Så därför tycker jag att alla borde operera sig så de inte är så!
För när man verkligen gillar någon går de ju inte att spela svårflörtad så bra,
för då är man ju bara efter den hela tiden!
Sen frågade jag Wanda i min klass vad hon tyckte:

- Killar är omogna och underbara.
Det går inte att ha en bra konversation med dom om det inte gäller sex.
Det underbara med dom är att dom uppfyller ens behag, sa hon.


Jag håller med henne,
sex sex sex, finns de något annat som ni gillar pojkar?
Men jag kan trösta oss tjejer med att jag iallafall känner två killar som inte tänker så.
Interjuvade dom idag också men dom vill dessvärre vara anonyma.
( Antagligen för att dom bryter det killar brukar säga )

Jag kallar dom för X & Y.
Jag frågade vad dom vill ha hos tjejer igentligen, är det verkligen stora bröst som betyder allt.
Nej, det var de inte.
Dom vill ha tjejer med en underbar personlighet som verkligen är sig själva.
Och dom vill inte ha någon tjej som har kroppskomplex,
dom vill ha någon som är stolt över sig själv.
Jag var ju också bara tvungen och fråga om dom vill ha en brud som vill ha sex hela tiden.
- Alltså det spelar ingen roll, bara hon inte vill ha det mer än vad jag vill, svarade X.

Min slutsats:
Killar vill igentligen ha en personlig tjej,
men dom låtsas vilja ha stora bröst, sex 24/7 och en slav för att spela coola.
Vissa killar är förtsåss inte såhär och dom är värda guld.
fast jag tror samtidigt de är i en ålder killar är som dom är.
Vissa killar är snälla och andra dumma.
Dom som har skrivit den här låten är riktigt dumma!

Vad tycker ni om den här låten:



Hon ska kunna dö för mig fast jag inte gör de för henne . . .

Kommentarer
Postat av: beatricejakobsson

låten säger mycket!

2009-03-31 @ 16:26:58
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka töntar X&Y är!

2009-03-31 @ 16:54:39
Postat av: sanne

jag älskar låten av någon anledning, men texten är verkligen hemsk :s

2009-03-31 @ 18:55:25
URL: http://sjakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0