Helt otroligt

Det är en skam hur ni killar kan bete er ibland?
Jag fick sms av Andreas där det stod:
" Gjorde vi slut igår eller var de bara ett rejält bråk? <3 "
Sorry för dom här orden men jag förtjänar någon 100 ggr bättre.
Om än en kille inte kan stå för vad han tycker,
utan att en tjej ska säga vad han ska säga till sin flickvän har han ingen stolthet kvar.
Plus att han låter andra kalla sin tjej Hora? Utan att säga ett pip.
Då har man ingen stake kvar heller.
Men man ska inte deppa över killar,
killar kommer killar går medans vänner alltid består.
Jag och Malin sitter här som tjocka grisar,
jag undrar hur mycket vi har ätit igentligen, säkert 3 kg var.
Sen upptäckte hon en sak, det finns HAJAR på Malta.
Jag tål inte hajar så antingen får jag skita i att bada eller avboka resan.
Jag skulle ALDRIG i hela mitt liv bada i samma vatten som en haj.
Man kan ju fan dö.
Tänk vilket lidande också, tänk om den biter av mitt ben.
Näe tänk inte negativt nu,
något postivt med det är ju att man slipper raka benen.
Okej det där lät helt, tkr riktigt synd om dom som vart med om hajattacker.
Jag skulle aldrig ens våga se ett hav igen,
sån respekt har jag för dom.
Men nu ska jag vila lite,
Har inte sovit något inatt.

Ska snart röra mig till mammsens jobb och sen hem,
då kommer bilder och videos upp.
Ciao så länge . . .
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0