Här är det porr som gäller

Vi sitter och väntar på att klockan ska bli tolv så att vi kan se på porr.
Haha ta det inte fullt så seriöst,
men man kan lära sig mycket utav att se det.
Inte för att jag är dålig i sängen men man kan lära sig mycket nytt.
Sen vill jag klippa av malins hår också och sätta på mitt huvud,
men hon vill inte!
Malins godisar är nersärrade,
undra vem som gjort det?
Eller hur ska inte cloetta cola vara vit? Den ska vara BRUN.
Hon sa nyss också att hon kanske kommer hålla om mig inatt så får väl sova på golvet,
föredrar inte så mycket närhet av tjejer, även fast jag hånglat med en.
Sen sitter hunden och visar muttan för oss,
och hennes mun luktar fiskfitta.
( Bilder kommer imorgon för Malin har inget hål,
alltså memory card hål menar jag. )

Sen är Andreas sur på mig också, bara för att jag inte älskar honom.
Jag gör det inte nu men de växer ju liksom fram.
Man kan ju inte säga att jag älskar dig till varenda jävel!
Så jag vet inte hur det blir emellan oss nu . . .
Jag ser saker på mitt vis och andra på sitt,
men en sak vet jag.
Ingenting.

( ta inte detta inlägg 100 % seriöst förutom det sista )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0