Dödstrött

Nu är jag dödstrött verkligen,
imorgon är sån där dag man skulle vilja vara sjuk eller något liknande.
Det är en skit lång dag till typ halv fyra och då orkar man verkligen inte.
Jag skulle kunna gå hem sista lektionen men skulle inte våga skolka.
Först för att min mamma läser min blogg,
så hon skulle direkt fatta att jag skolka.
Våga skulle jag väl men om man tänker efter så är ju lärarna i skolan där för elevernas skull.
Utan dom skulle vi inte kunna något, iof så får dom ju lön för det men ändå.
Jag skulle vara en skit oallmänbildad person om jag inte gick i skolan.
Fast samtidigt skulle det vara skit skönt att inte gå i skolan?
Näe vet inte hur jag vill ha det, vet bara att jag vill sova nu.
God natt!


Jess & yo på bussen haha, hon ville inte vara med på bild.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0