Det har vart en dålig dag idag, då blir det en bra dag imorgon.

Nu känner jag hur jag knappt orkar röra mig av trötthet,
men väntar på att twilight filmen har konverterat klart.
Det är typ en timme kvar så lär få sitta här ett tag!
Oj nu är de 1 timme och 12 minuter kvar istället!
Hur ska ja spendera denna tid?
Jo kan berätta om vilken tur och otur jag har med mopeder.
Fick en orange förra sommarn,
tog moped kortet, tyvär var jag det enda i gruppen som  inte klarar det!
men gubben tyckte jag var så söt så fick det ändå.
Sen körde jag förbi ett rödlyse occh polisen tog mig,
fast dom tyckte också jag var så söt så dom lät mig åka.
Fast sen rullade bara oturs saker in. . . .
Jag pajade nyckelsaken.
Hela motorn slutade fungera.
Jag kunde inte tanka, under tiden jag körde tankade jag den en gång!
Dom andra gångerna fyllde dom på hemma.
Helt plötsligt mitt på vägen slutade den fungera så jag fick dra den hem!
Sen dess har jag inte kört!
Den oranga tror jag min låtsasmorfar köpte?
Iallafall så har jag respekt för mopeder.
Lär inte köra mer kanske lite om mamma och Juha behåller en moped.
Om dom ens tillåter mig köra så som jag kör.
Näe jag är nog en buss människa.

Så här ser mopeden ut som jag säljer:





Jag. . .

Kom och tänka på en rolig sak som alltid.
Alla säger att Emma är ett sånt populärt namn, men jag träffar sällan människor som heter det,
knappt aldrig faktiskt.
Har aldrig i hela mitt korta liv gått i samma klass med någon som heter det?

Taget ifrån någon sida på google:
Emma är ett kvinnonamn av tyskt ursprung med betydelsen "den höga" eller "den uppsatta".
Emma är just nu ett av de populäraste flicknamnen. Sedan början på 1990-talet har namnet legat på första eller andra plats på topp-listan varje år. I de äldre generationerna är Emma inte ens med bland de 100 vanligaste namnen. Under slutet av 1800-talet var Emma däremot också mycket populärt, 1875 var Emma det åttonde vanligaste förnamnet. 31 december 2005 fanns det totalt 64 069 personer i Sverige med namnet, varav 43 461 med det som tilltalsnamn. År 2003 fick 1813 flickor namnet, varav 1349 fick det som tilltalsnamn.

Kommentarer
Postat av: g

en Emma känner du allt;) vi va 5 st emma på ett läger,de va jobbit å ja tycker ju att de e vedervärdigt fult ner dom då säger emma g ... så nu e jag bara G :) men för dig kan ja vara emma om du vill :) hahaha

hoppas att allt e bra me dig tjejen...

2009-03-21 @ 13:51:27
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0