Det går inte att inte skriva ett inlägg till

Sitter här och tycker synd om mig själv för har skit ont i magen.
Åt nyss en hel påse karameller och det hände flera gånger att jag glömde tugga på dom,
så nu har jag lite ont.
Sitter och klurar ut lite vad jag ska ha i min "fejk" lägenhet.
Det är så att vi på hemkunspkapen ska få inreda vår egna lägenheter.
Det finns bara ett problem och de är att den bara är på 25 kvadratmeter,
inte ens mitt rum är så litet.
Så vet inte hur jag ska designa det, men något smart kommer jag väl på.
Jag menar många bor ju i en sån etta i vanligfall så varför skulle det inte gå?
Nu längtar jag verkligen till att få flytta hemifrån.
Eftersom att jag är en riktig mammagris vet jag inte hur jag ska klara mig utan henne,
för hon gör allt åt mig.
Men jag är nog en överlevare.


Tänk att bo själv . . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0